Electro Depot ya ha realizado las entrevistas de trabajo para su próxima apertura en Alfafar

Entrevistas_Electrodepot
Electro Depot ya ha realizado las entrevistas de trabajo para su próxima apertura en Alfafar
  • L’Ajuntament d’Alfafar ha acogido a 120 personas para desarrollar las entrevistas de trabajo.
  • 59 de estas personas seleccionadas son vecinos y vecinas de Alfafar.
Alfafar, 21/03/2018:
Los almacenes Electro Depot ya han llevado a cabo las entrevistas de trabajo para conformar su equipo de la que será su próxima tienda en Alfafar.
Las entrevistas se realizaron el 13 y 14 de marzo en el propio Consistorio, donde se cedieron para esos días el Salón de Plenos y la Sala Permanente con el fin de poder desarrollar las entrevistas de una manera cómoda y fluida.
Durante estos dos días se han citado a diferentes personas para realizar una entrevista individualizada a cargo de la empresa, donde 10 entrevistadores y entrevistadoras han sido las encargadas de tener esta primera toma de contacto con las y los aspirantes a estos puestos de trabajo.
Estas entrevistas han sido posibles, gracias a una primera fase donde se hizo un proceso de selección a través del Currículum Vitae. A través de la Agencia de Empleo y Desarrollo Local de Alfafar y la web propia de la empresa se llevó una primera selección de aquellas personas que cumplían los requisitos. 120 candidatos y candidatas fueron preseleccionadas, de las cuales 59 son personas empadronadas en Alfafar.
Los puestos a ocupar en esta empresa que aterriza en el municipio son, personal para tienda, con el fin de asesorar a las y los clientes en su compra y facilitando la búsqueda de diferentes productos, además de personal de caja, para llevar a cabo las funciones de atención al cliente, recepción de llamadas telefónicas y el trabajo propio desarrollados en las cajas como última experiencia del cliente en el establecimiento.
En los próximos días la empresa gestionará las diferentes entrevistas y los resultados de las mismas para formar su equipo en la tienda de Alfafar, cuya apertura se espera para este año 2018.
Entrevistas_Electrodepot
Electro Depot ja ha realitzat les entrevistes de treball per a la seua pròxima obertura a Alfafar
  • L’Ajuntament d’Alfafar ha acollit a 120 persones per a desenvolupar les entrevistes de treball.
  • 59 d’aquestes persones seleccionades són veïns i veïnes d’Alfafar.
Alfafar, 21/03/2018:
Els magatzems Electro Depot ja han dut a terme les entrevistes de treball per a conformar el seu equip de la qual serà la seua pròxima tenda a Alfafar. Les entrevistes es van realitzar el 13 i 14 de març en el propi Consistori, on es van cedir per a eixos dies el Saló de Plenaris i la Sala Permanent amb la finalitat de poder desenvolupar les entrevistes d’una manera còmoda i fluida. Durant estos dos dies s’han citat a diferents persones per a realitzar una entrevista individualitzada a càrrec de l’empresa, on 10 entrevistadors i entrevistadores han sigut les encarregades de tenir esta primera presa de contacte amb les i els aspirants a estos llocs de treball. Estes entrevistes han sigut possibles, gràcies a una primera fase on es va fer un procés de selecció a través del Currículum vitae. A través de l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local d’Alfafar i la web pròpia de l’empresa es va portar una primera selecció d’aquelles persones que complien els requisits. 120 candidats i candidates van ser preseleccionades, de les quals 59 són persones empadronades a Alfafar. Els llocs a ocupar en esta empresa que aterra en el municipi són, personal per a tenda, amb la finalitat d’assessorar a les i els clients en la seua compra i facilitant la cerca de diferents productes, a més de personal de caixa, per a dur a terme les funcions d’atenció al client, recepció de trucades telefòniques i el treball propi desenvolupats en les caixes com a última experiència del client en l’establiment. En els pròxims dies l’empresa gestionarà les diferents entrevistes i els resultats de les mateixes per a formar el seu equip en la tenda d’Alfafar, l’obertura de la qual s’espera per a enguany 2018.